Om bloggregler

Jag har några få regler för denna blogg.

1. Blogga inte när du är arg (det har hänt att den regeln har brutits)

2. Blogga inte när du är full (kan ha hänt någon gång)

3. Skriv inget på bloggen som du inte skulle kunna stå och skrika på torget i Bynn.

Nu skulle man kunna tro att lilla Bynn inte har ett torg, men det finns där. Och ärligt, allt som står i denna blogg skulle jag kunna skandera där. Bloggen blir aldrig mer privat än så.

Fast nog vore det pinsamt och jag skulle garanterat bli årets snackis.

Så vad tycker ni, alla bynninvånare (för jag vet att ni läser). Torget eller bloggen?

Jag skulle kunna skriva "your choice", men det vore en lögn. Det är still my choice och kommer alltid att vars det.

Men er åsikt är trots det intressant.


Kommentarer
Postat av: Catta

Vet oxå hur det är att blogga i en mindre ort. Vet att många läser men ingen ger sig tillkänna... Ibland skulle jag verkligen vilja vara mer privat men vet att det går inte. Speciellt inte som blivande anställd Distriktssköterska på Hälsocentralen i byn.. Hujjedamej! Så därför blir bloggen "Litelagom".. Suttit o blickat tillbaka i min blogg o inser att jag skrev bättre förr, roligare.. Innan jag insåg att jag faktiskt var en rätt offentlig person, på gott o ont. Men jag röstar självklart på bloggen eftersom jag har lite svårt att stå på ditt torg o höra dej ropa ut dina alster (även fast det skulle vara spännande..). för på nåt sätt känns det som jag känner dej. I bloggvärlden, i den riktiga världen. Märkligt. Men mycket trevligt :-)

Stor kram från Catta i djupaste Norrlandsskogarna

PS tycker fortfarande vi siktar på en Uggla kväll med rosévin i handväskeform, klockrent :-)

2013-03-02 @ 23:43:19
URL: http://catiiis.blogg.se
Postat av: Bondens fru

Ja, vi har nog samma dilemma :-) Min blogg var definitivt roligare förr! Och jag röstar också för att fortsätta framföra mina åsikter här på bloggen och inte på torget, just det där med förkläde och spetsunderkläder vet jag faktiskt inte om jag vill ropa ut högt...

Vad kul att du har fått jobb som distrikssköterska, grattis!

Och vi ska absolut ta en Uggla- och rosékväll någon gång, vi känner ju redan varandra, det tycker jag med!

2013-03-04 @ 17:58:37
URL: http://bondensfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0