Bonnarunda!

Det är visst snökaos i södra Sverige idag. Isvindar.
Jo tack, jag vet.
Jag har varit i Staffanstorp. Sen blev det en tur till Malmö där vi åt riktigt god och stark (tur det, för jag är GENOMFÖRKYLD) mat på fina Annas favoritrestaurang.
Varför Skåne idag då?
Jo, för vi har handlat. Och sålt. Dealat lite liksom.
Leverans sker i nästa vecka.
Jag gissar att jag inte kommer se Bonden så mycket efter det.

Men jag kan ju alltid hänga med Brenda och gänget.

Förresten är du väl hemma igen, Fru Furman?


Kommentarer
Postat av: furman

Det är jag, OCH jag har också en ny Jane Austen-rulle hemma! -Mansfield Park! :-)

2010-01-05 @ 20:46:33
Postat av: fröken Elin

Perfekt! Jag har också ett nytt kostymdrama: "The tental of Windfell hall" (Anne Brontë) Vi ses!

2010-01-05 @ 22:02:34
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0