Fröken Elin - tyngande klok.

Jag har ett problem. Mitt huvud är för tungt.
Det handlar inte om bakfylla, det är helt enkelt för tungt!
Jag har så grymt ont i nacken. Hakan klistrar sig mot bröstet.
Det går inte hålla upp huvudet!
Vad gör man åt sånt?
Jag har tunnt hår, så det finns inget tjockt, tungt hår att klippa av.
Jag är inte förkyld, så det handlar inte om att snyta ut en liter snor ur näsan.
Jag har inte tandställning.
Jag bär inga gigantiska örhängen.
Jag har inget piercing i tungan.

Så vad ska jag göra? Måste jag titta i marken resten av livet? Sluta att bära huvudet högt?
Är det en biverkning av eventuellt högmod?
Eller ännu värre, är det en biverkning av svininfluensavaccinet? Inte för att jag tror det, men alltid skrämer jag någon.
Mår jag skit så kan jag ju alltid dela med mig.


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Ville gärna tro detsamma (=klok) när jag fick det, men insåg att det var högmod.

Eller molvärk från "sprut-armen" som sen övergick till nacken. Antingen eller.

2009-12-01 @ 22:47:02
Postat av: Åse

Det måste vara all den enorma kunskap du går och bär runt på =)

2009-12-02 @ 11:07:01
Postat av: oroshjärta

trilla in här!

2009-12-02 @ 13:54:24
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: furman

Gör som jag och gå på cirkelträning, efter det har jag nästan aldrig ont i axlar eller nacke som förut. En gång i veckan räcker och värken försvinner efter bara några gånger!!!!(Gud jag trodde aldrig jag skulle tipsa någon att träna, men nu gör jag det faktiskt, utan att ens va ironisk!!!)

2009-12-02 @ 14:42:45
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Är det så enkelt furman? Coolt höra dig plussa träning :-)

2009-12-02 @ 17:17:08
Postat av: fröken Elin

Alltså, jag vet vad lösningen är. Den heter JULLOV!! Snart, snart, snart...

2009-12-02 @ 22:46:40
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0