God Jul i efterskott!

Jag har inte hunnit blogga. Jag har umgåtts med bästa familjen och firat jul.
Nu, den 27:e, har vi firat klart.
Många paket blev det.
Jättemånga.
Och mycket snö är det. Just när traktorn inte är hemma. Så vi fick låna grannens traktor. I lånet ingick en chokladkartong och en flaska whiskey. Jag säger bara: Vilka grannar vi har!

Dessutom har jag varit med på tv. Signerade foton kommer till försäljning inom kort.

Nu ska jag gå och ta reda på varför det låter som att en ko råmar i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Härligt att du är tillbaka! Sitter här och flinar! Jag har inte heller bloggat!

2009-12-28 @ 22:18:06
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Vad har ni för ko i vardagsrummet???!!! Eller är det pappa-som-vet-allt som har fått fnatt nu igen??

2009-12-28 @ 22:51:08
Postat av: eva

var det en ko? du måste fan berätta? ;)

och jisses va snygg du va i bondekepsen med öronlappar. kan du inte ha en tävling om den...så som med sjalen? fast det är klart...du vill väl ha den själv...suck.

2009-12-29 @ 23:56:00
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/
Postat av: fröken Elin

Rosa: Ja, det är skönt att vara tillbaka, men jag ska nog bloggpausa lite till... ;-)

Syster: Nej, det var inte pappa, det var på tv:n!

Eva: Som jag skrev ovan så var kon på tv, men det lät så högt så jag undrade vad som stod på! ;-) Ja, kanske en lite tävling? Jag får fundera på det!

2009-12-30 @ 20:58:19
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0