Lågt?

När jag pluggade till lärare gjorde jag det i Smålands Jerusalem, Jönköping.
Om jag märkte av den religiösa myckenheten? JOvars, men jag är ju själv religiös. Eller kristen, som jag föredrar att kalla mig.
För är inte religiös lite tråkigare?

Ta pingsttjejen jag pluggade med som ett exempel.
Hon hade varit på delfinal till melodifestivalen i just Jönköping. Två mycket småländska artister höll i det hela och framförde detta.


Pinsttjejen var så upprörd och undrade hur man kan sjunka så lågt som kvinna. SÅ LÅGT!!!!!

Men jag fattar inte? Håret är ju högt? Klänningarna är korta? Kackarna är höga? Vad är lågt?

Så fanns det de (hmm, samma tjej) som inte kan ta av sig tröjan på en massagekurs med bara tjejer, än mindre gå till en malig massör. För man vill ju inte visa sig.

På sommaren badar de i våtdräkt.

Är det inte de som sen tar på sig lack, nätstrumpor och har piskan i högsta hugg?

MEN DET ÄR INTE SÅ LÅGT SOM GLOCALNET!


Kommentarer
Postat av: G

Hmmmm.... kanske det är hennes "sambos vinkels" som är låg....

2009-12-07 @ 22:14:24
Postat av: fröken Elin

Pingstvän och sambo? Nej, skambo it is!

2009-12-07 @ 22:53:44
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: furman

Jag skulle aldrig klara att vara pingstvän. Jag som inte ens är vän med lucia.

2009-12-08 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0