Jag ligger långt fram!

Vi har en helledig helg innan jul. Den sista.
De andra helgerna ska ägnas åt födelsedagar (tre stycker på 10 dagar, det bara i den närmsta familjen, varför måste alla fylla år på samma gång?) julkonsert, julbord, Stockholm, julklappsinköp, ja allt det där som jag skrev om tidigare.

Men jag ligger så jävla bra i fas.
Adventspynt - check!
Julgodis 1 - check!
Julgodis 2 - check!
Pepparkaksdeg - check!
Dexter - check! (de insatta förstår)

Förmodligen hinner jag med att baka lussebullar och göra de hemmagjorda julkorten nästa vecka.

Jag glömde en sak.
Jag ska till Ullared på fredag!!

Ni kan se mig på tv sen. Nu när jag inte blir tv-stjärna i "Bonde söker fru".


Kommentarer
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Du ska du stå där utanför LV och hänga igen?



Jag kanske kommer med en kaffe denna gång istället :-)



Jag har sagt det igen och jag säger det igen: jag gillar verkligen din blogg!!

2009-11-25 @ 21:01:14
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: fröken Elin

Tack Rosa! Jag gillar din blogg också! Vet du, jag ska gå in på LV den här gången.. Får se om jag kommer ut med något! Kom gärna med kaffe, det är alltid gott :-)

2009-11-25 @ 22:14:41
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Jag vill ha julklappstips! Men jag har inte råd att handla på LV, bara så du vet...!!

2009-11-26 @ 14:16:25
Postat av: Åse

Hrm... kan man hyra in dig för julstök... det enda jag lyckats göra är att köpa in hyacinter... men jag kör nog latmaskevarianten med köpe-deg till pepparkakorna (de andra Rökfruarna må vända sig i sina gravar över detta tilltag) och pyntar gör jag inte heller så värst... så det är lugnt ett tag till... okej då lite stressad är jag över att jag ska fixa presenter till adventskalendern till två stycken barn.. hur dum är man inte att börja med en sån tradition.

2009-11-26 @ 18:30:57
URL: http://blogg.sjalsverkstan.se/#home
Postat av: Fröken Elin

Åse: Du är en klok förälder som fokuserar på det viktiga: Barnen! Din äldsta dotter har idag berättat för mig att jultomten som kommer hem till er minsann är lik hennes pappa! :-)

2009-11-26 @ 20:02:24
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0