Jo, jag var där...

...i Ullared alltså. Inte på Ullared. Men på Gekås i Ullared.
Jag kan det där, för jag bodde de första 19 åren av mitt liv ett fem mil långt stenkast därifrån.

Om jag gjorde några fynd?
Jovars...

Det blev en del.

Om det är som i tv?
Nej.
Det är inspelat under semesterveckorna och ingen med minsta lilla under pannbenet åker dit då.

Fast visst träffade vi på några udda figurer. Jag önskar så att jag vore djärvare med mobilkameran, för då hade ni fått se tanten med glasögonen på hakan.
Eller hört tjejen som högt och tydligt basunerade ut att hon hade två hål mellan benen.
På sina taights, framgick det senare...

 


Kommentarer
Postat av: Karin Rang

haha, instämmer fullt! det heter inte "PÅ" Ullared som många verkar tro... tur vi gamla smålandsstenar-bor har koll på läget =)

2009-11-30 @ 21:04:42
Postat av: fröken Elin

Ja, i Ullared, på Gekås ska det vara. Jag blir så grymt störd när folk säger fel! ;-)

2009-11-30 @ 21:24:36
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: furman

jag tycker att du och jag ska åka dit själva en dag i typ mars när ingen är där och shoppa röven av oss. Framför allt på Jane Austenfilmer!!!!

2009-12-01 @ 17:12:27
Postat av: Tove

Bra, då kan du svara mig var Ullared ligger!? Jag vill alltså veta exakt, inte typ "i Småland" som alla andra svarar.



http://snovas.blogspot.com/2009/12/langt-fran-kungsholmen.html

2009-12-03 @ 00:22:50
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0