Man är aldrig så snygg som man tror!

Eller är man det?
Det måste väl ändå vara så att Kungsfotos bilder ljuger?
Eller så felprioriterar de. För dem är det viktigare att alla barn tittar på bilden än att fröken är snygg.
Nästa år ska jag ha en papperspåse över huvudet.

Jag har bestämt mig för att det är bättre att vara snygg i verkligheten och ful på kort än tvärtom. För så är det med mig. Det måste jag ju tro, för jag kan inte gå runt med en påse över huvudet hela dagarna. Fast det skulle nog bli billigare frisörräkningar.

Bonden tycker i alla fall att jag är snygg. Men oftast ful på kort. Tur att han tar mig för den jag är och inte känner som den här mannen.

Kommentarer
Postat av: furman

Jag blir också ful på foto, det är som dubbelhakan vaknar till liv och så ska man ju förstås alltid öppna munnen just då så man ser ut som en efterbliven häst.

2009-11-02 @ 18:37:45
Postat av: fröken Elin

Tur att vi är så SNYGGA i verkligheten Linda!

2009-11-02 @ 19:10:34
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: furman

Ja men precis, det är ju det vi är alltså!!!!!

2009-11-02 @ 19:20:07
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Ha ha ha! Det låter som jag! Jag är sååååå ful på bild! (Lägger såklart bara ut de absolut bästa på bloggen :-)



Jag har hört att Kungsfoto ljuger. Testa Extrafilm :-)

2009-11-02 @ 22:03:18
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: eva

Foton ljuger alltid. ALLTID.

vilken trevlig man du hade länkat till. en riktig hyvens prick, sjusst att hjälpa frugan på traven, hon måste känna sig djupt älskad. Innerligt på nåt sätt.

2009-11-04 @ 07:51:10
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0