Ni vet, jag gillar handväskor...

GRYMT mycket! Så nu tänkte jag visa några ur min samling..


En Mulberry, köpt i Goa. Det avslöjar väl att det är en kopia, eller hur? Indiern som jag köpte den av hade varit i Sverige, för hans kusin bodde i Stockholm. Jag fick peka ut var Bynn låg på hans karta från Swebus Express.


Detta är ett litet fynd. Kan förhöja en svart, trist utstyrsel, gärna med axelremmen utbytt mot en silverkedja.


Ett tidigt objekt i samling, en Panos som jag använt typ en gång.


Ooo, den är så söt och så damig, denna lilla prickiga pärla!


Den här köpte jag till min brors bröllop. Sen blev det att handla kläder som skulle passa väskan.

 


En vintageväska. Jag tror jag betalade 25 kronor för den.


Mitt allra första traderaköp. På bilden syns det inte hur stor den är, men det är den! Funkar jättebra som jobbväska på sommaren (fast då har jag ju sommarlov).


Inköpt i Stockholm, sommaren 2008.


Ett litet konstverk som jag köpte i Bombay.


Ännu ett konstverk, inköp på Röda Fortet i Delhi.


Jag handlade lite väskor i Indien, om man säger så. Den här köpte jag i Goa.


Den här är en populär bröllopsväska, går ofta på bröllop som jag själv inte är inbjuden till. Har bland annat minglat i Nice tillsammans med väskor från Prada, Gucci och Dior.


Jag suktade utanför butikens skyltfönster i veckor innan studiemedlen kom. Det var dyra pengar för en fattig student, men jag ångrar det inte!


En Kathy van Zeeland, köpt på Tradera.


Ännu en Kathy van Zeeland, en av sommaren 2009:s favoriter.

Trodde ni det var allt? Lugn, det kommer mera.


Kommentarer
Postat av: furman

ÄNTLIGEN!!! MEERA VÄSKOR VILL JAG SE OCH DERAS HISTORIA; JAG VET ATT DU HAR MYCKET MER!!!!!!!

2009-10-31 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0