Åter till Anna Ankas jobb!

(Min bror påminnde mig just om denna historia)

Jag sitter och äter tillsammans med ett antal dagisbarn. En liten tjej berättar om att hon fick se på Dora på morgonen, för hennes lillebror ville inte gå upp.
"Det var kul att se på Dora!"
Pojke, 5 år, utbrister:
"Ho..., hela det ordet får man inte säga!"

Just det där jobbet som Anna Anka har, sin makes assistent, bara i en mer exklusiv omsvepning!

Hmm, jag ville bara tydliggöra det där med att hon jobbar som ASSISTENT!!!!! (Hon googlar sig själv och jag vill ju inte göra henne eller hennes advokater ledsna om de skulle hitta hit!)

Historien var bara en parentes, det förstår man ju.

Kommentarer
Postat av: eva

hahahaha...är nog villig att hålla med faktiskt:)

2009-09-15 @ 10:22:30
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0