Knäppt!

I natt har jag drömt detta:
Jag var på JC i Ikanohuset för att köpa nya jeans. Det fanns inga i min storlek. I stället köpte jag ett par rosa chinos, sådana med fickor på sidan (det var modernt när jag var 12). På en hylla hittade vi butikens extranykel, fastsatt i en grön sköldpadda av plast. För att skoja med städerskan gömde vi den under en porslinshund.
Sen var jag på ett nöjesfält och köpte världens största sockervadd. För att sedan åka buss, med sängar längst bak.

Undra om det var knark i min mat igår?

Kommentarer
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Ha ha ha!

2009-09-13 @ 21:25:46
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Ibland är det nog skönt att man inte kan drömtydning...

2009-09-14 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0