Men fyyy-faaan vad äckligt!

Såg ni på Lyxfällan i kväll? Oftast mår jag bra när jag ser det för jag känner mig så duktig.
Men hjälp alltså, när de lyfte på den där golvbrunnen i duschen.
Det var ju skitäckligt!
Jag kan meddela att vi har väldigt rena golvbrunnar nu. Jag har även kontrollerat med pappasomvetallt om han tror att vi har fukt i våra badrum (de är 4 och 2 år gamla, men man vet ju aldrig!)
Han trodde inte det. Han sa också att man inte behöver lyfta på det där locket inuti själva golvbrunnen om det inte är stopp. Det var det inte, med det yttre locket, själva silen och därunder är rengjort nu.
Vem som rengjorde?
Samma person som lagade stoppet i toastolen för en vecka sen.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Det finns hopp om dig ;-)

Bra jobbat. Vetskapen om relativ renhet i golvbrunnar och vattenlås är trivsam.

2009-09-25 @ 00:16:23
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Golvbrunnen var skitäcklig, men ändå inte det värsta... Kan du fatta att man kan vara så in i h----e korkad att man inte bryr sig om att kolla vad man har för månadsutgifter??? Inte ett smack visste de!!! Inte förrän de fick riktiga pengar i drivor begrep de att de spenderade så mycket på enbart SKIT!!! Halleluja!

2009-09-25 @ 14:53:28
URL: http://www.123minsida.se/starck
Postat av: fröken Elin

Yes, sister, det är inte klokt! Man tänker efter varje program "nu kan det väl inte bli värre" men JO! Och inte var de oroliga heller, fast de inte hade pengar till mat till sin son!!

2009-09-25 @ 15:04:37
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0