Vilken dag!

Jag känner att jag kommer att ha stora krav på morgondagen, eftersom jag idag har fått detta:

En liten uppskattning för att jag är som jag är.....



Sedan fick jag detta av härliga jobbarkompisen Eva...



Trots att jag fick detta av henne, redan i måndags!

Varför? Jo, för hon fick låna denna när hon var på bröllop i lördags.



Vilket inte var någon uppoffring från min sida direkt, jag gillar ju när mina väskor är på bröllop. I lördags befann sig fem av dem på två olika bröllop. Just detta exemplar som Eva lånade är inköpt på Åhléns i Jönköping under min studietid. Det var verkligen en upplevelse för den att komma ut på party, för jag tror att jag använt den två gånger, så den är inte så van.

Jag har inga bilder från bröllpet Eva var på, men min söta bästa vän och hennes sprillans nye make var så här fina!




Som ni förstår så har jag blivit bortskämd idag. Frågan är nu om jag verkligen står ut med att vara på jobbet i morgon, utan att få en enda sak???

Men jag vet ändå vilka som är mest bortskämda...



Idag kom detta, som jag beställt åt mina katter. 460 spänn gick det på. Det där som hänger på elementet är en kattkorg. Men båda katterna var ute, så jag tog det som fanns till hands.


Nu till dagens fråga:
Hur kan man se att Bonden varit hemma och vänt?


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Sicka fina presenter :-)

Och Bonden ville inte va sämre utan bju på lite glömd törstsläckare till plöjningen?

2009-09-09 @ 20:03:45
Postat av: fru furman

Är det ingen av dina kollegor som vill låna nåt av mig?!? Jag har vinbrist hemma....

2009-09-09 @ 20:41:42
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: fru furman

Förresten, du fyller väl inte år???!!!



Nej det är väl i februari?

2009-09-09 @ 20:43:48
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: fröken Elin

Nej, jag fyller inte år nu. Jag är bara så himla bra!

2009-09-09 @ 22:04:15
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: fröken Elin

Jag måste bara förklara, den trappan ska bytas ut och naturligtvis målas. Den ska inte vara rostig!

2009-09-09 @ 22:36:44
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Äjj-Käjj

Hahaha, jag måste köpa en sådan där vinvärmare! Jag gillar mitt rödpang fesljummet!

2009-09-09 @ 23:04:06
URL: http://kaydinasvarld.blogspot.com
Postat av: G

Aha... trodde det var nåt som skulle gå ton i ton med t ex ett rostigt armeringsnät eller så.

2009-09-09 @ 23:06:01
Postat av: Anna

DUU!!! Vikken snygg blogg du fått!! Bättre än helvitt måste tom jag säga.



Åh så fin Sara var på bröllopet, hade ni skoj??



Vi borde höras snart och klaga lite över våra män som endast visar sej genom att placera ut cola på trappen... (min jagar) KRAM

2009-09-10 @ 00:02:50
Postat av: fröken Elin

Anna: Ja, visst var hon fin! Vi hade jättetrevligt. Tycker absolut det här med Bonden och Jägaren måste diskuteras igenom. Och en massa annat. Puss!

2009-09-10 @ 19:23:49
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0