Dadadadaa, dá da daa daa dum!

Om ett par dagar ska jag och Bonden gå på Rodeo Drive.
Jojo.
Jag ska gå in i fina lyxbutiker, och Bonden ska likt Richard Gere plocka fram sitt feta kontokort.
Sen ska han kräva att alla i lyxbutiken fjäskar för mig, för att vi ska göra av med en snuskigt stor summa pengar.
Under tiden jag blir serverade champagne av alla Mary i butiken som visar all världens lyxväskor och supernajsa kläder spelas "Pretty Woman" i högtalaran. In kommer Edward Cullen och morrar,  precis samtidigt som gurglet i låten.
Fullastad med kassar, nej, lyxpåsar menar jag, drar jag vidare. Jag går in i en finfin butik. Tänk, där jobbar bitchexpediten från NK i Stockholm, hon som ställde sig med armarna i kors och blängde på Bonden när han satt sig ner för att vila med sin brutna fot för två år sen, när jag kollade på fina handväskor.

-Du, rasistbitchen, säger jag. You work on commission, right?

-Jjjjja, stammar hon.

-Big misstake, säger jag. Big misstake.

Precis så kommer det bli.

Eller, jo, jamen..

Jag ska gå där i alla fall, det ska jag!




Kommentarer
Postat av: Ting

Åh!

fett avundsjuk

2010-04-02 @ 19:49:34
URL: http://tingeling579.blogspot.com/
Postat av: eva

Ah!

Klart du ska!

vandra. bitcha. och njut :)

ha en finemang resa!

2010-04-05 @ 01:13:29
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/
Postat av: Tia

WHAT?!!



Hur har jag kunnat missa detta???? Hoppas ni får det underbart! Jag vill höra ALLT när ni kommer hem. Ta en drink på The Standard från mig please!

2010-04-06 @ 21:50:59
URL: http://www.fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: fröken Elin

Tia: jag har köpt en ny väska från marc jacobs, så snygg! kommer i bloggen sen!

2010-04-14 @ 07:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0