Oinbjudna gäster undanbedes

Det sitter Någon och dunkar inuti mitt huvud. Denna Någon har en kompis som sitter och skaver och skär i min hals. Jag känner så smått hur en tredje polare kittlar med en fjäder och plaskar i min näsa.

Någon har också den fula ovanan att alltid återkomma vid varje skolstart, fast Någon inte fått en inbjudan.

Jag hatar att vara förkyld!



Det är när Någon hälsar på som jag önskar att jag tyckte om wiskey. Men nu gör jag inte det. Någon verkar inte vara rädd för mjölk.

(Som ni ser kan jag inte ens stava till whiskey. Fast jag kan stava till mjölk. Och rödvin. Fast det är inte gott nu)


Kommentarer
Postat av: Catharina

Jösses vilken vidrig bild du hittat!!



Hoppas det inte är sååå illa med dej...



KRYA på dej!!

2010-08-25 @ 20:18:01
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhhh krya på dej!!



Ett tips är att svänga inom en naturläkemeldelsbutik och köpe en liten flaska med något riktigt hemkst i. Jag letade efter den nu för att kunna vara mer precis men jag tror att jag gömde den sist... smakar hemskt, men man behöver bara 5 droppar och det sjuka är att det verkligen hjälper!!!! Det tar ungefär 20 sekunder och sen är man frisk igen!!!!



KRAMAR

2010-08-25 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0