Jo, jag finns kvar..

...men min dator gör inte det. Den har släckt ner, givit upp, tagit långledigt, springer inte mer. En ny är beställd. Men för er skull, mina kära bloggläsare, har jag krupit långt in i gömmorna och letat fram en gammal laptop, som när den vill faktiskt kan samarbeta och på så sätt få fram några ynka blogginlägg.
Fast man kan ju få en del gjort när man inte har en dator som tar en del (ganska mycket) av ens tid. Jag har gjort knäck, julköttullar och löjromssill.
Sen har jag klätt granen också. Två gånger. Jag har bara en gran, inte två.
Men visst är det helt normalt att först klä granen full med röda kulor och rött pynt, för att sedan ångra dig och byta allt det röda mot vita kulor ochh vitt pynt?
Bonden tycker inte det, men så säger han att han inte kan något om julgranar heller.
Jag bytte i alla fall inte ljusslingan eller julgransfoten.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag undrade var du hade tagit vägen!

Bonden var förstås glad över att slippa byta julgransfot och slinga eller? ;-)

Lite konstigt att byta det pyntet, men inget fel i det. Maxa julmyset så mycket du kan, vare sig det handlar om att koka knäck eller klä granen!

Kram

2010-12-19 @ 14:10:11
Postat av: Catharina

God jul på dej!!



Hoppas du haft en underbar julafton o kanske, kanske fått en sprillans ny dator av Tomten så det kommer lite nytt från Bondens fina fru snart ;-)!!



KRAM

2010-12-24 @ 20:33:38
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0