Det har gått över nu!

Jag är inte arg längre.
Jag är till och med på riktigt gott humör. Trots dålig sömn och urdålig start på dagen. Varmvattnet var slut. Behöver jag säga mer?
Men man kan inte bli annat än glad när man pysslar inför Alla hjärtans dag med min fina klass.

På väg hem från jobbet mötte jag Bonden. Så vi stannade och pratade. I varsin bil. Mitt på 70-vägen.
Då slog det mig:
Det är rätt mycket landet över det va?
Eller gör ni så i Stockholm också?

Sen när jag körde på vår "egen" grusväg var det en stor lastbil som hade blockerat den.
Då var jag inte lika förstående.
Bonden har visserligen snöröjt en stor "vändplan" för den lastbilens skull.
Fast jag trodde ju att det var meningen att lastbilen skulle stå där.
Inte jag.

Men lika glad för det är jag, men gladast är nog....
Ja, vem?

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Haha, ja jo, sånt kan nog hända även i storstan, men troligen på gatan och inte på motorleden ;-)

Gött höra du är "på banan" igen - ha en go freda'kväll!

2010-02-12 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0