Men nu blir jag rörd...

Jag kommer hem från jobbet, totalt slut, hungrig, trött på snö och halkiga vägar.
Tänker hämta posten, hoppar genom drivorna, snön når ändå över de höga skaften på stövlarna.
Och i postlådan får jag syn på det här.

Har ni sett ett så fint paket någon gång?

Det kommer från en av mina läsare! Förstår ni så glad och pigg man blir!? Det är liksom bättre än alla energidrycker i världen.

Och vilken talang hon har, kolla kortet!




Sen när man vecklar upp det så är det så här fint!







Och i paketet ligger en äppelskivare! Jag behöver en sån! För jag har nio äppelträd, som ger massor av frukt.



Tusen tack fina EMMA!!!!! Kom hit på äppelpaj till hösten vettja!







Kommentarer
Postat av: furman

Åh, det där har jag också varit med om, att få paket från bloggläsare, och det känns så surrealistiskt-underbart, eller hur!?! (detta är inte en vink för att få fler, men jag blir inte heller olycklig om så sker.)

2010-02-04 @ 07:58:11
Postat av: Emma

Varsågod! det var så lite,

det är kul att ge bort något oväntat!

Den har legat hemma på pysselbordet länge å väntat men ibland tar saker lite längre tid än man hade tänkt sig, mycket längre!

Kommer gärna på äpplepaj, det är ju så gott!



Ha det bra!

Kram Emma

2010-02-04 @ 09:57:00
Postat av: Toril

Underbart med fina bloggvänner! Jag surfade hit från Fröken Blund sida..

Hoppas vi ses igen, allt gott!

2010-02-05 @ 16:45:06
URL: http://torilshjartaforokarsig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0