Så larvigt!

Igår firade Bonden och jag den larvigaste "högtid" jag vet.
Som jag har ironiserat över denna dag. Det har absolut inte berott på avundsjuka över att inte ha någon, Bonden och jag har hängt ihop lika länge som denna dag varit trendig i Sverige.

Igår dukade jag fint.
Med hjärtformade värmeljus.

My God så larvigt.

Men det skiter jag i. Vi hade det urmysigt. Visst hade vi haft det lika mysigt en vanlig lördag, men det var kul att krydda till söndagskvällen.
Ingen söndagsångest alls.

 





Kommentarer
Postat av: Gustaf

Låter som en alldeles lysande kväll. Mys kan man aldrig få nog av :-)

2010-02-16 @ 08:31:47
Postat av: furman

Hujeda mig vad larvigt...men ändå....alldeles..... alldeles underbart!!!

2010-02-16 @ 18:50:20
URL: http://outwitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0