Hot hot hot hot!!!

Jag har ju frusit några dagar. Varit iskall.
Min hjärna har hela tiden varit fokuserad på VAD man kan bli VARM av.
Hjärnan tänker chili. Det blir man varm av.
Så fucking jävla varm.
Vet ni vad?
Man bör inte skrapa ur chilin med tummen.
Man ska inte skära revben med samma kniv som man precis hackat chili med.
Man ska inte heller glufsa i sig dessa revben, ungefär som när en hund käkar ben.
Särskilt inte med förkylningssprickor på läpparna.
Men varm blev jag.
Så het.
Fy fan vad det sved.
Men vi har kallvatten i kranen. Man kan hänga med huvudet ner i vasken en lång stund, det går.



Kommentarer
Postat av: Gustaf

"Ä huvvet dumt får kröppen lida" ;-)

Feelin' hot hot hot :-p

2010-01-13 @ 20:45:00
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Tack för länken :-)



Jag åt thaimat idag. Det gjorde susen! Men aj förstår att du fick ont på läpparna. Jag måste alltid överdriva och strö JÄTTEmycket chili på maten eftersom det är så gott...



sedan ångrar jag mig när jag knappt kan äta maten!

2010-01-13 @ 20:59:33
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Jag heter Tia förresten :-)



Det är så kul när alla skriver Fyra nyanser av rosa tjejen (öhh alla... vilka alla? Tänkte på Bloggkommentatorerna)

2010-01-13 @ 21:00:39
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: fröken Elin

Nu har det gått över på läpparna, men tummarna bränner ännu, helt galet!

Tia: Jag visste ju vad du hette, sen du mejlade restaurangtipsen. Men jag trodde du vill vara hemlig, men nu blir du Tia framöver, det är kortare att skriva! Jag har ju förkortat med "Rosa" innan.. ;-)

2010-01-13 @ 22:06:53
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag brukar rekommendera chili mot det mesta men nu vet jag iaf att det inte hjälper mot spruckna läppar....KRAM

2010-01-14 @ 08:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0