Min nya drog..

Jag fyller snart...hrmm....okej jag säger det...28 år!

Men man skulle kunna tro att jag är typ 12.
Tidigare grämde jag mig varje tisdagskväll, eftersom kanal 5 har hittat på något så urlarvigt som säsongsuppehåll för Desperate housewives även under vinter.
Fast jag tycker fortfarande det är larvigt, det gör jag.
Man jag grämer mig inte.
Jag har solokväll, Bonden spelar bandy. Av någon underlig anledning känns det mycket mer solo än exemplevis igår kväll, när han satt i traktorn till 23.00. Och ändå kommer han hem strax efter 22 ikväll.

Men det gör inget.
För jag är helt besatt.
Helt tagen.
Av det här:



Först filmen. Sen böckerna. Just nu "När jag hör din röst". Det är grymt spännade.
Tur att inte Bonden är hemma, för jag vill ändå inte umgås.
Mer än med vampyrer.

Frågan är nu bara vilken 12-åring jag ska muta för att hänga med mig när nästa film visas på bio?


Kommentarer
Postat av: furman

Du kan muta oss, vi ska gå på new moon i ödeshög på söndagkväll sörrö!!!!

2010-01-26 @ 19:27:00
Postat av: Ting

Jag går gärna!

/Ting 12½

2010-01-26 @ 20:15:19
URL: http://tingeling579.blogspot.com/
Postat av: fröken Elin

Furman: Alltså, jag kan inte gå på den bion, jag får ont i hela kroppen bara av att tänka på de där stolarna!

Ting: Dejt med dig då!

2010-01-26 @ 20:35:19
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: furman

Hehe, tur att vi andra är 12 så vi klarar vilka stolar som helst med våra böjliga kroppar! :-)

2010-01-26 @ 20:44:18
Postat av: a

grattis i förskott! ;*

kolla gärna in min cover som jag gjort på min blogg, och säg vad du tkr ;'>

2010-01-26 @ 21:17:43
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: jessica

Hejsan svejsan:)

Jag har två trevliga tjejer en på 12 och en på 14 som jag lovar mer än gärna,de har tejpat rummen fulla med denna grabb,skriver hans namn på allt en penna kan nudda=allt!!



kram

2010-01-26 @ 22:46:03
URL: http://familjenkidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0