Nu fattar jag!

När jag var liten hade vi ett videoband med tecknad film.
Så jag fick ju kolla på annat.
Som vuxen har jag kommit på att jag gjorde vissa missuppfattningar. En del skämt har inte gått upp för mig förrän väldigt sent i livet.
Som till exempel:
Sällskapsresan 1, Paret Stork hos reseledaren:
"Vi vill faktiskt klaga. Det har vatt så kallt på ruemmet inatt å ändå har vi betallt breänsletilläegg"

Det är typ 2 år sen jag fattade att de faktiskt inte betalt för extra värme...

Eller det här klippet, där jag länge trodde att paketet damen köper innehöll choklad...


Kommentarer
Postat av: furman

Jaha, så det var till flyget bränsletillägget var? Det hade inte jag fattat heller.... förrän nu.... TACK ELIN man lär sig nåt nytt varje dag!

2010-01-12 @ 18:07:32
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Ha ha inte jag heller!



Tipsade min kompis vars familj har en bondgård om din blogg! The more the merrier!

2010-01-12 @ 22:27:51
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0