Om husbilar...

Fru Furman har åkt med familjen på husvagnssemester i Danmark.
Då kom jag att tänka på en sak.
När jag var liten var jag övertygad om att alla husbilar hade en pool på taket.
För ni vet den där lilla takstegen som sitter bak på husbilen?
Den ser ut som en poolstege.
Jag tror att det var en Bamseserie, om en husvagnssemester, inblandad i missförståndet också.

Jag är fortfarande ganska besviken på att husbilar inte har pool.





Ser ni?
Poolstege!
Man kan ju till och med se poolräcket där uppe...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Instämmer! Har trott samma sak jag också...

2010-06-23 @ 10:49:02
Postat av: Catharina

Hahaha! Ja det kan säkert förvilla lite!



PS Kika in här så ser du fler bilder från min hembygd...

harligaliden.blogg.se

2010-06-23 @ 22:19:22
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Åse

Du att det där känner jag igen. Tack för den tillbakablicken i barnaminnet!

2010-06-26 @ 20:31:37
Postat av: furman

Men hallå?!? Vi HAR en pool på taket, har du inte sett det?!? :-) Sigge skulle ringa och tacka för "krya-på-dig-presenten" förut men det var ingen som svarade.Tre sekunder senare ringer "våran Elin" och då sa han tack till henne istället och lade på, haha!

2010-06-29 @ 22:06:15
URL: http://outwitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0