Frosseri!

Visst, vi såg mycket vackert i USA. Fina grejer.
En del tog vi med hem.
Innan vi åkte röjde jag ut min garderob, och var så glad över att det då fanns tomma galgar.
Det finns det inte lägre.

En del av allt. Vi var tvugna att köpa en bag och låna en resväska för att få hem allt. Bonden var inte sämre han, ska ni veta.

Finns det någon mer än jag som går igång på fina påsar, eller är jag helt onormal?

Ni ser lite av det jag handlade hos Victoria under påsen, urmysiga pyjamasbyxor!


Snygg väst




En ny "lilla svarta" som kameran inte gör rättvisa. När jag köpte den fick jag ett presentkort på varm choklad i en närliggande butik, expediten förklarade att det var så fancy chokladmjölk som man gjorde på chokladbitar och varm mjölk, "just like they do i Europe". Gör vi? Jag trodde vi hällde i ett sötsliskigt pulver i den varma mjölken...




Jag planerar att bo i den här i sommar.




Du, Rebecka, det blir nog denna i augusti, tror jag...




Klassisk men söt




Så lite skor på det. Ser ni Uggsen? De kan man bo i, det har jag gjort i två och ett halvt dygn.



Men vänta lite nu... Har jag inte glömt något?

Vad var det nu igen?

(Lugn Furman)


Det blir den här i Mustangen i sommar!




Gissa vem som ska vara coolast på crossbanan i sommar? Nu matchar jag Bonden foxcrosskläder! Med märket i alla fall, han är ju inte så mycket för lila och cerice..



Klart man sparar det bästa till sist!


"My name is Marc. Marc Jacobs"


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Usch vad du får mig att längta tillbaka!

2010-05-01 @ 14:34:08
URL: http://emth.blogg.se/
Postat av: furman

Åhhhhhhhh!!!!!!!!! Jag vill också shoppa!!!!!!

2010-05-01 @ 18:40:47
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Catharina

Wow! Snyggt!!

2010-05-01 @ 22:21:34
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Och jag har köpt en ny handväska också... på BILTEMA! Grå canvas, 69:-

2010-05-02 @ 17:37:26
Postat av: Rebecka

Mycket fina kläder och väskor. Och klänningen blir perfekt!

Kram

2010-05-02 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0