"Hamburgergrillningens Joe Labero, i Bynn nära dig!"

Det har snackats om en viss INBJUDAN i media senaste veckan. Det ska tydligen ske något stort i Stockholm den 19 juni i år.
Jag har fått en inbjudan.
Inte till den 19 juni och inte till Stockholm, men till den 7 maj till Ica i Bynn.
Hamburgergrillningens Joe Labero (Martin) ska snacka grillning. SPÄNNANDE!!
Nu jobbar ha ju på Ica dagligen, men inte visste jag att han var som Joe Labero! Jag har sett Laberos show och det var grejer det!

Martin ska grilla och sälja Ica färska hamburgare för bara 10 kr styck!
(Jag ska tipsa honom om grillkol och tändvätska, för på inbjudan såg hamburgarna lite väl råa ut för min smak, och då har han ändå precis tagit dem från grillen).

10 kr för en hambugare, nygrillad och allt, det är billigt det! Så har man fredagsmiddagen fixat för under 50-lappen.
SÅ GLÖM ATT JAG ÅKER DIT!!
Det kommer inte gå att ta sig fram på torget, för folket i Bynn gillar när det är bjuds eller kostar nästan gratis.
Jag har sett det förr, när jag av misstag hamnade mitt i "fredagstaccon" (för att inte tala om när Ica bjuder på julbord, då köar folk i tält och baden-badenstol en vecka före).
Så inte ens vilda hästar kan få mig till Ica på fredag.

Men jag undrar om de inte kommer att bli snopna.
Jag har sett Labero. Han trollar bort saker.
Det kommer inte finnas en hamburgare kvar!


Kommentarer
Postat av: eva

sånt där evenemang är skapat av nån "hellmaker".

nån som vill folk illa. som vill starta krig typ.

eller nåt annat ont.

du gör rätt i att stanna hemma.

lite ledsen är jag ju att du skippar fröken-titeln...känns lite naket...



Är du påväg att bli fru månne?

2010-05-06 @ 00:31:26
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/
Postat av: honsomförrkalladesigfrökenelin

Fru? Nej, jag fortsätter att ljuga i bloggadressen och leva ett skamboliv. Men jag orkar inte vara fröken Elin dygnet runt. Vi får se om hon kommer att gästblogga! ;-)

2010-05-06 @ 19:21:44
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Catharina

Bättre att grilla hemma.. Brukar vara godast då!

2010-05-06 @ 19:30:58
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0