Award

Catta hade den goda smaken att ge mig en award. Jag tackar och bugar, som vanligt har jag svårt att tro att min blogg kan tillhöra någons favoriter.

I awarden ingår att man ska berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat. Så nu börjar jag då. Nu alltså.

1. Bonden. Ja, han ligger faktiskt närmast mitt hjärta. Sen kan vi slänga in familj och vänner på samma kategori. Jag passar på att trycka in katterna också, på så sätt får jag ju plats över i de andra kategorierna.

2. Alltså, det var väl ingen som kunde ana att jag skulle skriva HANDVÄSKOR här??!! Jag kan minsann överraska jag!

3. Resor. Jag brukar bestämt hävda att vi inte reser något alls. Fast det gör vi ju. Gissa vem som bokar de resorna? (Och gissa vem som får betala....?) Det bästa med resor hör egentligen ihop med kategori 1. Bonden. För när vi reser är det bara han och jag, utan gård, pressar, traktorer och hydraloljeutsläpp. Det behöver vi.

Tillsist skulle man bifoga en favoritbild:



Fast jag fuskar och tar två




Sen, till sist då, ska man skicka vidare till fem andra bloggare (har ni tänkt på att det är lite som kedjebrev? Om du inte skickar vidare så kommer olycka hemsöka... nej jag bara skoja. Egentligen gillar jag inte kedjebrev, men jag gillar att få awards.)

Jag skickar vidare till Furman, Klankis, SUS, Ting och Fyranyanseravrosa 


Kommentarer
Postat av: Sus

Nämen tack! Ska klura på det där!

2010-10-05 @ 19:44:13
URL: http://susolsson.blogger.com
Postat av: Ting

Tackar tackar! Vad snäll du är!

2010-10-06 @ 16:49:04
URL: http://tingeling579.blogspot.com/
Postat av: Cattas liv och tankar

Härligt!!



Men HELT otippat att du gillar väskor :-)

2010-10-06 @ 18:21:31
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0