Illa, värre, värst

Förutom att jag pga SD:s intåg i vår riksdag går runt med en ilsken känsla i magtrakten och att min bekymmersrynka mellan ögonbrynen djupnar, också SD:s fel (vem ska betala min botox?) har jag tänkt stajla om i sovrummet.
Shabbychic-stilen ska få lägga sig på vänt en stund för de mer murriga gardinerna och det mer färgglada överkastet. Jaha, det är väl inte så jobbigt att byta gardiner och överkast?
Jo, om det också innebär att gardinstängerna måste höjas, stolarna måste bytas mot 50-talsfotöljen och oljelampor och speglar ska skiftas mot ljuslyktor och tavlor.
Jobbigt.
Fast SD är jobbigare.
Illa, värre, SD.




Kommentarer
Postat av: Cattis

Superilla m SD...



Men skoj att fixa fint i sovrummet!

2010-09-20 @ 20:40:32
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0