Så det är så man ska göra?!

Igår körde jag runt i skogen i 40 minuter och letade efter Bonden. Jag vände inne på grusvägar som jag var säker på "att om jag inte vänder nu slutar vägen i en kostig och jag bli kvar här för alltid". Ingen täckning på mobilen (felia). Tillsist fruktansvärt frustrerad och generad. Jag menar, vad tänkte egentligen de på vars gårdsplan jag vände TRE gånger under denna stund?? Vad som inte gjorde saken bättre är att min mobil har egenheten att inte kunna hitta täckningen igen då den väl förlorat den.
Så jag, i ren och skär ilska, slog lite med den mot bilens instrumentpanel. Och spräckte skärmen. Vanligtvis slår jag inte sänder saker när jag är arg.
När väl Bonden hittar mig, glöm att jag hittar honom, beklagar jag mig över detta. Det är ju typ hans fel.

-Ja, men vi får väl åka in och köpa en Iphone till dig i veckan då.

Jaha, det är SÅ man ska göra??

Ikväll ska jag hämta Bonden igen, på en plats där jag aldrig har varit och följaktligen inte hittar.
Jag tänker ta med mig kökslampan, så jag har något att slå på.
 
För jag har spanat i den här.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Lycka till!

2010-09-06 @ 22:22:36
Postat av: Cattis

Hahaha! Klokt!!



(kan jag skicka med min dator nästa gång?)

2010-09-07 @ 08:54:51
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Storebror

Skönt att du också slår sönder saker i ilska någon gång. Det har ju hänt att jag gjort det ibland. Tyvärr är det lite som att kissa på sig: Det är bara skönt en liten stund.

2010-09-07 @ 11:25:49
Postat av: Marie

"GLÖM DET!" var Js kommentar när jag bad honom läsa om hur bra bondens fru har det

2010-09-07 @ 17:20:49
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Postat av: Elin - Bondmora

Rebecka: Tack ;-)

Cattis: Skicka hit datorn bara, så ska jag råka köra över den.

Storebror: En kort stund ja. Utom när man blir lovad något bättre då. (Händer det någonsin när man kissar på sig?)

Marie: Hon har det ja. Men ibland kommer jag knappt ihåg hur Bonden ser ut, för han är ju aldrig hemma. Men sen ska jag ta ett kort på honom med min nya Iphone, tända lampan och kolla på honom i ljuset från den. Typ ;-)

2010-09-07 @ 19:39:50
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Hanna

ha en fin tisdagskväll!=)

2010-09-07 @ 19:55:31
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad har hänt ikväll då? :P

2010-09-07 @ 20:29:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0