Underbart

Vi fotograferades idag, till årests skolkatalog.
Det här är 4:e (5:e med vissa) året jag har den här klassen. Jag har alltså följt dem drygt halva deras liv. De är nu nio år. Underbara och fantastiska (och jag vill helst inte tänka på att det är sista året med dem).

För fyra år sen visste de knappt om att vi skulle ta kort. Bara att sätta sig rätt upp och ner och bli fotade. Nu är de lite mer medvetna, har lite större koll och är lite mer noggranna.

När jag igår gick igenom morgondagen (alltså dagen idag, ni fattar va?) skojar jag och säger att
"det är absolut papperspåsepåhuvudet-förbud imorgon!"

Klockan 8 idag släpper jag in dem för att säga god morgon.
Naturligtvis är det en som har en papperspåse på huvudet.
Gissa om jag fick mig ett gapskratt.
Jag älskar mitt jobb!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken härlig blogg du har!

Trevlig kväll!

Kram Ida

2010-09-10 @ 19:32:07
Postat av: Elin - Bondmora

Tack Ida, nu blir jag glad och stolt! Kram tillbaka!

2010-09-11 @ 00:10:28
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0