10 dagar ledigt!

Vet ni vad?

Jag har påsklov!!



Roligt, roligt!!

Kommentarer
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Men Gud, Elin, din näsa har vuxit!!! Är det något som storsyster ska förklara för dig? Något svårt ord du inte förstår? Kanske entreprenöriellt lärande?? Kram från en som växte upp med "Från A till Ö" som förebild. (Kom och skriv mig det på näsan!)

2011-04-15 @ 17:23:27
Postat av: Elin - Bondmora

Ja, kan du förklara hur man uttalar ENTREPRENÖRIELLT? Jag har gått bet på det sen i oktober, då jag var på den första konferensen om Lgr11. Fast nu har jag påsklov, så jag struntar i det en tio dagar si så där. Fast jag vet vad det innebär!

2011-04-15 @ 18:03:14
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Sus

Kul. Verkligen.

Vi som jobbar i fiiiiina friskolor får minsann jobba tre dagar till vi.



Baj.

2011-04-15 @ 18:25:02
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0