Adressändring

Jag har flyttat. Jo, det är sant. Numera bor jag på altanen.
Där har jag det fett najs.




Dessutom är det skaplig utsikt.



Där till vänster ser ni min trädgård. I den var jag för övrigt världens tuffaste igår. Helt ofattbart cool.

Tänk er detta scenario:

Bonden iväg i traktor.

Bondmora hittar orm i trädgård.

Bondmora skräckslagen för just ormar.

Bondmora vägrar dock ha ormar i sin trädgård.

Bondmora ringer inte efter Bonden.

En orm mindre i trädgård.

Det var allt jag hade att säga om det. För övrigt vill jag inte tänka på det igen, det blir så svårt att gå när tårna är helt ihopdragna av obehag/skräck.


Kommentarer
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Du ä ba fö COOL!!!

2011-04-18 @ 21:13:34
Postat av: Ting

Sådär vill jag också bo!

2011-04-18 @ 21:23:04
URL: http://enannansortsfe.blogspot.com/
Postat av: Sandra

ÄÄÄHHHH vad äckligt! Hur gjorde du? Jag är LIVRÄDD för ormar, kan inte tänka mig något värre! Möjligtvis spindlar, fast näe - ormar är värre. Jag bävar för den dag jag ser en orm på landet, för då kommer idyllen att vara förstörd för all framtid sedan.

Vad fint ni har det förresten, jag skulle också bo på verandan om jag hade det sådär fint. Ha en underbar påsk, förhoppningsvis utan ormar!

2011-04-18 @ 21:28:01
URL: http://klankis.blogspot.com
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Hugo tyckte att det verkar lite blött att bo i Atlanten, som han läste... ;)

2011-04-19 @ 22:36:29
Postat av: Catharina

Har tårna rätat ut sig snart så du kan ta dej till datorn? :-)

2011-04-26 @ 21:34:27
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0