Feber och I-landsproblem

Innan bröllopet var jag jätteorolig att jag skulle bli sjuk. Det blev jag inte.

Inte förrän efteråt.

Bonden är snäll och lånar ut sin nya Ziperall till mig då jag fryser så jag skakar. För säkerhets skull har jag beställt en egen. Jag kommer att se ut som en polkagris.

Candycane i gruppen Jumpsuits hos Ziperall (JUMCAN0051-XXSr)

Perfekt! Dessutom kommer jag att matcha den nya skålen och det nya tårtfatet från Jelly Bean.

Vill ni höra två I-landsproblem?

1. Skålen och tårtfatet från Jelly Bean matchar inte med den röda termoskannan från Alfi.
2. Våra nya Corona-tallrikar får inte plats i diskmaskinen.

Det är nog inte så vanligt att folk köper en ny diskmaskin för att de har nya tallrikar, men någon gång ska väl bli den första.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Höj den övre korgen! Det gjorde vi!

2011-12-23 @ 20:42:22
URL: http://klankis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0