<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Vi skulle inte fira Alla hjärtans dag, det hade vi bestämt.
Trots detta kommer Bonden hem med rosor. Men jag är inte den som är den, trots att han brutit vår överrenskommelse så förlåter jag honom direkt.
Fast jag hade inget till honom.
Jo, ett Alla hjärtans dag-kort som jag har gjort på jobbet idag.
Dessutom är jag inte hemma ikväll.
Fast just nu lagar jag Bondens favoritmat, den som han bett mig laga så länge. Idag kryddad med extra mycket kärlek.

Om jag hade haft ett laddat batteri i kameran så hade ni inte bara fått se de fina blommorna, mitt egenhändigt tillverkade kort och kärleksgryta (som egentligen är pastasås med bacon och haricotsvertes).
Nej, ni hade även fått se att jag dagen till ära har ett hjärthalsband och hjärtmönstrade strumpbyxor.

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG, VÄRLDENS FINASTE LÄSARE!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack detsamma, världens finaste Elin!

Kram

2011-02-16 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0