Collection Annorlunda

Nu ska jag bjuda er på några av mina mest annorlunda väskor. Jag valde att blogga om detta eller om hur kul jag egentligen tycker att det är att sitta ensam större delen av sommaren. Tro mig, ni drog vinstlotten.

Den här finingen i rotting köpte jag av en kvinna som rensade ut efter sin mamma. Hon undrade om jag samlade. När jag berättade hur många väskor jag har frågade hon om min karl verkligen stod ut med det??!!

Fin va? I vänsterkant kan ni även se Lillkatt, rätt fin hon med!


Den här, gjord i trä, har jag fått av min fina vän Tina. Jag har aldrig sett något liknande!




Som student var dryga 500 spänn mycket pengar att lägga på en väska. Fast jag har aldrig ångrat mig. Ser ni att det är trollsländor på den?? Bara en sån sak!!




Den här använder jag inte, jag är ändå medveten om min ålder. Jag gillar bara att ha den. Får jag en dotter en dag kan ni ju förstå vem som ska ha den. Sen behöver vi inte anmärka om genustänk, tack.




Skoväskan har en särskild plats i hjärtat. Det var den jag fick i julklapp av min klass förra julen. Fina ungar, det där.




Men det är ändå den här som förtjänar mest uppmärksamhet. Jag har säkert visat den förr. Den är bara så cool. Gissa om jag får många kommentarer om den!






I skrivandes stund är ytterligare en annorlunda väska på väg hem till mig. Vänta bara så ska ni få se!

Kommentarer
Postat av: Ting

Supercoola väskor!

Jag hade använt allihop!

Även HelloKitty!

2011-07-10 @ 23:00:53
URL: http://enannansortsfe.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 06:32:12
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0