Mer från igår

Idag har jag suttit med näsan i en bok, klippt gräset och haft ont i nacken. Fast jag gjorde inte allt detta samtidigt.
Roligare än så är jag inte idag.

Därför får ni se vad som mer fick följa med hem under gårdagen.

Den här blev ett spontan inköp. Snygg och billig.


Då jag var frustrerad för att jag inte hittade någon klänning köpte jag den här.

Vänd gärna på huvudet lite, jag orkar inte engagera mig i att vända bilden.

När jag väl sedan hittade en fin sommarklänning som dessutom satt bra, för ynka 149 kronor, köpte jag två.




Sen måste jag bara visa min nya bikini, även om jag inte köpte den igår.

Återigen, böj på huvudet. Lägg märke till att ni nu får böja åt andra hållet. Där har ni dagens träning. Jag vill inte ens ha betalt, det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Finfina kläder! o tack för dagens streching, behövligt efter zumban :-)

2011-06-12 @ 21:31:49
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar
Postat av: Elin - Bondmora

Varsågod! Bloggstreching kanske skulle bli min nya affärsidé!? :-)

2011-06-12 @ 21:49:55
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0