Tidernas förändras

För 12-13 år sen kunde jag vara ut halva fredagsnatten och dansa till låtar som den här:



Jag kan inte minnas att jag var särskilt trött?

I kväll har jag varit på disco. Jag är 29, men de flesta deltagarna var mellan 7 och 10 år.
Vi lyssnade på Selina Gomez och Eric Sadeé (fast även Iron Maiden).
Discot höll på mellan 18.30 - 20.30.
Sen var jag typ död.

Det går utför.
Musiken, däremot, blir den bättre?

(Och nej, vi lyssnade inte på "Om sanningen ska fram". Det var ingen som önskade den till spellistan)

Precis när jag hade gått och lagt mig igårkväll kom jag på att han heter Eric SAAde. Tja, jag hade i alla fall koll på att det var något med dubbla vokaler.

Kommentarer
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Tydligt tecken på att man trätt in i medelåldern: Man är tröttare på fredagskvällen än på måndagsmorgonen!! ;)

2011-06-11 @ 08:45:39
Postat av: Jessica

Hihi...jag hade två små tjejer som somnade direkt när de kom hem med ;) fast de bara är sju och nio är

... :)



Hoppas du får en fin lördag!

Kramen/J

2011-06-11 @ 12:34:15
URL: http://familjenkidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0