Då gick det upp ett liljeholmens

Det här inlägget kan bevisa att jag inte besitter den allmänbildning som jag trodde mig göra. Trots att jag kan förklara skillnader mellan proportionella valsystem och enmansvalkrestsystem, vet att den stora tågolyckan i Getå ägde rum 1918 (min pappa har varit inne i det loket, dock inte 1918 utan 2006) och kan räkna upp en stort antal karaktärer i Redieriet, så visste jag inte vem Uri Geller var.

Jag fattade inget när de på radion pratade om hans förmåga att böja bestick. Som om det skulle vara svårt?? Jag menar, även jag klarar av att böja en sked, och jag är ändå så långt ifrån Magnus Samuelsson som man kan komma.

Idag gick det upp ett ljus. Uri Geller böjer bestick med hjälp av tanken.
Det kan inte jag.
Fast han fuskar va?

Kommentarer
Postat av: Sus

Klart han gör!

Väl..?

Va?

2011-03-29 @ 06:47:40
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: furman

Googla på hans cadillac eller vad det är för bil... den är tokfull av bestick!

2011-03-30 @ 16:49:00
Postat av: furman

och nej, jag har ingen nål kvar att låna ut för den fick gunni tebax.mina egna är alla av.

2011-03-30 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0