Dagen efter

Jag har observerat på fejjan att det är en och annan som har lite ont i håret idag. Valborg har gått i festandes tecken. Inget ovanligt. Jag har också varit otroliligt seg hela dagen. Jag har också ont.
Detta beror dock inte på alkohol, för jag körde igår.

Varför då så dagen efter?

Jo, jag slet som ett djur i vår trädgård igår. Rensade och planterade.
Fint blev det. Mer otroligt är att jag hade roligt hela tiden.

Nu är jag mest orolig för det här med frost. Min trädgård ser för tillfället ut som ett lapptäcke av filtar och överkast.
Jag vill absolut inte att mina små växter ska frysa!

Kommentarer
Postat av: Catharina

O här föll det SÅ fin snö ikväll :-/

2011-05-02 @ 22:25:04
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0