Inte klokt vad vi är lika

Jag ber om ursäkt att jag bloggar lite dåligt just nu. Det har sin naturliga förklaring.
Men efter lördag lovar jag att bli mer up to date. Jag tror att fruar har mer tid för att blogga än ogifta. Eller det gäller väl ogifta med ett bröllop i anstående.

Tydligen ska ett av paren från "Bonde söker fru" också gifta sig i dagarna. De förlovade sig i somras, precis som jag och Bonden. Sen ett vinterbröllop på det.

Det är inte klokt vad vi bondpar är lika.

Enda skillnaden är att jag och Bonden hade varit ihop i dryga 11 år när vi bestämde oss för att gifta oss, medan "Bonde söker fru"-paret hade varit ihop i dryga 11 dagar.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Ja herregud vilken spännande dag ni har framför er! Tom jag som aldrig har träffat er känner förväntan inför ert bröllop.. :-) Ser fram emot bilder!!!!



Kram!!!

2011-11-24 @ 18:54:56
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0