För 10 år sedan

För 10 år sedan låg jag hemma med hög feber. Jag hade gått två veckor på lärarutbildningen och precis flyttat in i min lägenhet.
Jag kollade på någon tv-såpa när en textremsa började rulla på tv:n om att ett plan kraschat in i World Trade Center och att en extra nyhetssändning snart skulle sändas. Direkt bytte jag kanal till en nyhetskanal. Där visades bilder över hur Pentagon brann.
Långsamt förstod jag att det här var något helt annat än en olycka.

Just då förändrades världen.

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-09-11 @ 20:31:16
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0