Dubbelgångare

Sus bloggar om dubbelgångare idag.
 
Då slog det mig att jag har en bild sparad i min iPhone.
 
Den här killen ser precis ut som Bonden gjorde för 10 år sen. När jag visade bilden, som jag hittade på aftonbladet.se, för Bonden utbrast han: - Det ser ju ut som jag!!??
Man kan nästan tro att det är ett kort ur samma serie som Bondens första körkortsbild.
 
 
Vem killen är?
Det är en litauisk brottsling som är efterlyst av Interpol.
 
Förstår ni nu att vi hela sommaren varit förberedda på att det ska komma en piketbuss full med poliser som sliter in Bonden och tvingar på honom handfängsel??

Kommentarer
Postat av: Rebecka

What? Är det sant?
Visade bilden för Per och han trodde det var Simon.
Otäckt likt!

2012-08-01 @ 21:19:13
Postat av: Catta

Spännande!

2012-08-02 @ 09:00:22
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Bondens fru

Rebecka: Jo, det är helt sant! Läskigt likt Simon!
Catta: Ja, vi lär ju inte åka till Litauen på semester direkt.... ;-)

2012-08-02 @ 12:18:59
URL: http://bondensfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0