Kommer inte på någon rubrik (förslag mottages tacksamt)

Det är säkert många som fäller en tår för att Sverige förlorade OS-finalen i handboll med endast ett mål.

Det får de gärna göra. Jag grät som sagt floder när Desperate Housewives var slut.

Ett tips att komma över förlusten är att titta på gamla segrar på dvd. Jag kollar på gamla DHW-avsnitt hela tiden.

Förresten är silver jättefint och jag tycker att svenskarna var jätteduktiga. Det lilla jag såg vill säga, eftersom jag var ute och sprang under matchen.

Med det sista vill jag säga att det var duktigt av mig.

Kommentarer
Postat av: furman

Var du ute och sprang, alltså sprang som i löpträning!?!

2012-08-13 @ 08:55:20
Postat av: Bondens fru

Jag kör intervall mellan att springa och kortare pw, inga långa rundor precis. Det går väl hyfsat med tanke på infektionerna jag haft i sommar, men jag behöver nya skor :-)

2012-08-13 @ 16:43:30
URL: http://bondensfru.blogg.se
Postat av: furman

Ja, jag är imponerad iallafall. Köp ett par nya joggingskor du, det finns assnygga!! Typ knallröda nike (jag drömmer om såna men det blir ju aldrig julafton....)

Svar: Finns det rosa?
Bondens fru ([email protected])

2012-08-16 @ 08:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0