Roliga minnen

I natt hamnade min iPhone i koma. Den var stendöd och fixade inte väckning till mig som den brukar. Som tur var vaknade jag ändå. I eftermiddag fick jag liv i den igen (tack google!)
 
Jag insåg att det kanske var dags att jag tog hand om min fåne lite. Webmastern upplyste mig om att man ska kallstarta en gång i veckan och att jag sen inte hade uppdaterat den sen jag köpte den, det glömmer vi va?
 
I alla fall blev jag rädd att de bilder jag tycker mest om i iPhonen skulle försvinna. Därför har jag skickat typ 30 mms med bilder till min mejl (här får man skratta om man vill).
 
Det fanns en och annan bild från vinterns resa till Thailand. Innan vi reste till Koh Lanta hade vi läst att det var en ö som i stort sett var utan sexindustri. Bra, tyckte vi.
 
Gissa om vi blev förvånade och förfärade när vi redan första kvällen stötte på detta i hotellets beach-bar.
 
Skitbilliga och glada horor.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0