Skit att jag är för feg för att fota

Igår, på min födelsedag, bjöd Bonden mig på lunch i Linköping.

Vid ett bort lite längre bort berättar en tjej för sin kompis om sina nattliga vanor:

- Alltså, jag sover i en Onepiece, men jag skulle ALDRIG visa mig ute bland folk i en sån!!

Det är här jag skulle vågat ta ett kort för att illustrera min första tanke.

"Hon skulle aldrig visa sig i en Onepiece, men hon väljer att gå ut klädd så där??!!"

En onepiece skulle helt klart väckt mindre uppmärksamhet. Det kanske var det som var meningen.

Kommentarer
Postat av: Fia Fit

Ha ha! Och gratis på fördelsedagen i efterskott!

2012-02-20 @ 09:09:55
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0