Här har ni mig igen!

Vet ni att blogg.se:s app suuuuuuugerrrrrr(grrrrr)???!!!! Jag kan inte logga in på den!!
 
Om jag hade kunnat det hade ni fått läsa x antal inlägg om att jag var sjuk hela midsommarhelgen. Inte fyllesjuk alls, utan genomförkyld. Det är först nu jag börjar bli människa igen och inte bara en stor snorklump.
 
Vad händer annars då?
 
Jag har sommarlov.
 
Precis nyss cyklade det förbi en familj som alla var utrustade med cykelhjälmar. Nej, det var inte jag och mina föräldrar den här gången. Dessa var nämligen klädda som tävlingscyklister. Sådana förföljer mig.
 
Någon gång ska jag skriva ett långt inlägg om mina känslor för tävlingscyklister. Jag måste bara samla på mig tillräckligt många foton först, så att budskapet verkligen går fram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sus

HEJJÄ!

2012-06-26 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0