Kopierad status

Eftersom ni säkert är grymt intresserade av min sjukdom och inte kan sköta era arbeten och kommer att ligga sömnlösa varje natt om ni inte får reda på hur det gick för mig hos doktorn, kommer här min facebookstatus i ämnet. För jag orkar inte skriva det en gång till.

På sjukfronten intet nytt:
Någon läkare fick jag inte träffa, för han var sjuk. I stället fick jag betala 100 kr för ett blodprov och en diagnos som jag själv kunde ställt via google. Jag fick även ett löfte om ett recept på hostmedicin att hämta under eftermiddagen (alltså ännu en tur till bynn). Om det inte är en vettig hostmedicin tänker jag inte hämta ut den. Väl hemma har jag, så lämpligt, feber. Om jag inte är frisk på onsdag måste jag tillbaka för ett läkarintyg (hoppas läkaren är frisk då).
Jag vet att jag gnäller, men jag lovar att jag var trevlig mot sköterskorna hela tiden. För det är inte deras fel. Vems felet är vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0