Vila efter jobbet

Har ni sett den där reklamen för OBH Nordicas elfilt? Det är lugnt och stilla, en man står ute på en kylig balkong medan hans (?) kvinna sitter i den stilrena soffan i det mycket minimalistiska, smakfullt inredda rummet. Kvinnan värmer sig med en elfilt. Allt är bara njutningsfullt och perfekt.

Första gången jag såg reklamen tänkte jag "vem köper en sån!!??".

Sen kom jag på det.
JAG!!
(I julklapp till Bonden, jag är bara så fiffig!)

Nu ligger jag här, i min utkylda 1800-talskåk, i en ganska smakfull soffa men ett ack så ostädat hus. Fast jag fryser inte och jag har en bra bok att läsa.

Njutningsfullt är just vad det är.


Kommentarer
Postat av: Catharina

Låter helt ljuvligt! Hoppas du kryat på dej snart!!

2012-03-19 @ 17:00:09
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Fia Fit

Gud vad mysigt! Hoppas både du och datorn tillfrisknar tills imorgon!



När jag hälsade på min kompis på hennes sorority på Purdue University hade alla tjejerna där sådana där filtar. Så jag testade och det var ju hur mysigt som helst. Förutom att de blixtrade i mörkret. Gör din det?



Jag har länkat till dig!



Tack igen söta fina!



Kram

2012-03-19 @ 17:44:13
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Postat av: SuperSHEro

Yes, reklam rockar! :)

2012-03-20 @ 23:04:49
URL: http://supershero.shapemeup.se
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Nå'n gång i livet ska jag ha det så som i den reklamen! Men nu har vi leksakspengar och låtsasmat utspridda över golvet, en liten argbigga som vill ha "GODI" hela tiden (och som kastar saker på sin mamma om hon inte får som hon vill) och en lång luns som häckar framför datorn!! Ljuvliga liv! :)

2012-03-24 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0