Tack för det tradera!

Jag skulle söka på "stuvbitar" på tradera. Jag vill nämligen ha nya kuddar till soffan och i vanlig ordning är jag snål när det gäller kuddfodral och vill inte betala för mycket. Vid närmare eftertanke vore det mer ekonomiskt att köpa några jag verkligen vill ha, i stället för att köpa billigare varianter. De jag har nu är visserligen jättefina, men de ska få flytta till kökssoffan när jag klätt om den, för då passar inte de som är där idag.

Okej, åter till tradera. Inte en enda träff!!

"Men kom igen nu, man kan köpa servetter styckvis på tradera, självklart måste man kunna köpa STUVBITAR!"

"Man kan ju köpa allt på tradera!!"

Till sist såg jag vad paddan valt att ändra stuvbitar till. "Stuvningar".

Tydligen går det inte att köpa stuvningar på tradera. Det tycker jag känns ganska bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0