Ni har säkert hört det förut

...men jag tycker att det är fantastiskt att ha den här ljuvliga "Blomsterkiosken" endast ett par kilometer hemifrån.
Här handlar man buketter eller lösa blommor. En bukett för ynka 30 kronor. Pengarna lägger man i en burk!
 
 
Idag valde jag gladiolus, som man köper styckvis för 10 kronor. De är helt enorma, kolla bara!
 
 
Jag valde mellan dessa och mina favoritblommor, liljor. 
Vet ni vad som väntade på mig när jag kom hem?
Jodå, en bukett liljor från Bonden!
 
 
Nu är hemmet fullt med blommor, nu tar vi helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

@ Blomsterkiosken: Ja här snackar vi vardagslyx. Kiosken är fantastisk. Och nära och kvalitet och bra pris.

2012-09-30 @ 08:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0