Såjävlalyckligtjej

Jag har väntat i veckor på den här dagen.
I bilen in till Mjölby pirrar det i magen. Känslan man upplevde som liten på julafton återuppstår plötsligt.
 
På väg in i galleria Kvarnen försöker två bankkortsförsäljare stoppa mig.
 
Jag rusar vidare, samtidigt som jag skriker "JAG HAR INTE TID JAG SKA SHOPPA MISSONI!!!"
 
Och det gjorde jag!!
 
Klänning - check
Byxor - check
Halsduk - check
 
 
(det är tydligt att jag aldrig kommer att bli modebloggare med tanke på mina fotokunskaper)
 
Att jag sedan hittade två bh:ar, en bedårande liten skinnväska och sen vintagefyndade en jacka i chanelstil samt en blus var liksom bara kronan på verket!
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Du var ursnygg i klänningen! Bra köp!

2012-09-26 @ 18:25:47
Postat av: Rebecka

Snyggt!
Här blev det koftan till mig och body + byxor till W (tjejigt tyckte Per, men jag kunde inte låta bli och man behöver ju inte matcha allt samtidigt...)
Kram på dig!

2012-09-26 @ 21:37:51
Postat av: Bondens fru

Åse: Tack :-)
Rebecka: Klart att W ska ha Missoni! Jag tycker nog att Per ska ha det också, tänk vad ni kan matcha sen ;-) Kram!

2012-09-26 @ 22:24:31
URL: http://bondensfru.blogg.se
Postat av: Rebecka

Han fyller år på söndag, så det var ingen dum idé. Kanske mössan och halsduken? ;-)

2012-09-27 @ 21:02:32
Postat av: Bondens fru

Rebecka: KÖP!!!!

2012-09-27 @ 22:42:05
URL: http://bondensfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0